2016. április 25., hétfő

URILÁNY SZOBÁT KERES (1937)

Kb. 16. perc:

Urilány szobát keres, finom úri háznál.
Komfortos és kellemes, szerény kis szobát.
Hol a gazda jellemes, mert csendes a háztáj.
Annyit mond csak: kisztihand, s már ballag tovább.
Mert mit ér a kényelem a jó puha párnán,
Ha megöl a félelem, és minden héten egyre-másra
hirdeted netán, hogy
Urilány szobát keres, finom ri háznál.
Komfortos és kellemes, szerény kis szobát.

kb. 44. perc: gramofon

Szeretem Magát, I love you,
Ajka mosolyát, I love you.
Szeretem a szép mosolygó szemét.
Szeretem Magát,
........................................
Adja ide már a kis kezét.

Elmondom, ha akarja még száz nyelven, szeretem én.
De ugye  elég, ha szívem tánc közepén megsúgja:
Szeretem Magát, I love you,
Ajka mosolyát, I love you.
Adja ide hát, a kis kezét.
Elmondom, ha akarja még száz nyelven, szeretem én.
De ugye elég, ha szívem tánc közepén megsúgja:
Szeretem Magát, I love you.
Ajka mosolyát,I love you.
Adja ide hát, a kis kezét.


A teljes film megtekinthető itt:


A film tartalma, szereplői:

http://www.port.hu/urilany_szobat_keres/pls/w/films.film_page?i_film_id=2546

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése