2016. április 26., kedd

TÖKÉLETES FÉRFI (1939)

Főcím-zene, mely megismétlődik kb. a 7. pernél is Simor Erzsi - Hámor Dolly- előadásában:

Járom a messzi világot,
Párosan és..........(????)
Mégis ha bárhol is járok,
Gondolok rád.
Bárhova kelljen is mennem,
Húz a magány, hol bolyong.
Szüntelen,szüntelen bennem
Valami zsong.
A szívemben szól egy dal,
Amit senki meg nem hall.
Ez a dallam súgja énnekem.
Hogy engem vár.
Aki nem azt hallja jól,
Hogy e a dal csak arról szól,
Hogy amíg tehozzád érkezem,
Szívedbe zársz.
Ez a dal egy zengő szép pohár,
Amely tehozzád árad.
Ez a dal csak arról harsonáz,
Nekem de jó lesz nálad.
A szívembe szól egy dal,
Amit senki meg nem hall.
Ez a dallam súgja énnekem,
Hogy engem vársz.

Kb. 13.perc: Simor Erzsi-Dolly- és Jávor Pál-Bardó Gábor- duettje:


Csak azért olyan kék odafennt most az ég,
Mert szeretem, szeretem, magát.
Csak azért oly vidám a madár is a fán,
Mert szeretem, szeretem, magát.
Csak azért oly virágos a rét,
Mert betette kezembe kezét.
Csak azért olyan kék odafennt most az ég,
Mert szeretem, szeretem, magát.
Újságok rovatában, csak úgy szól a hír,
Hogy kék az ég, hogy kék az ég.
Arrl azonban egyetlen egy szót sem ír,
Miért (mért) kék az ég, miért(mért)kék az ég.
(Újból ismétlik előről az "újságok"-ig)


Kb. 17. perc: Dán Etelka-Sárika a "Pacsirta":

(Szerintem az eleje hiányzik a filből)

Jaj nekem, mert hogyha ketten vannak, hajba kapnak.
Két legény sok.
Akárhogy nézem, minden térem, csak bajt csinál a két dudás.
Ezért a véleményem kérem, egy dudás, egy dudás.
Egy dudás nagy dudás, két dudás már nem dudás.
Mert hogyha ketten vannak hajba kapnak,
Két dudás sok.
Nem fér meg egy csárdában két dudás,
Ez volt a békebeli felfogás.
És bár e felfogás ma messzeszáll,
Azt mondon e héten mégis áll.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ(jó hosszan)


Kb. 27.perc:  Dán Etelka-Sárika, a "Pacsirta"

Csúnya fiú, rossz ember,
Hát szabad ilyet tenni?
Játszottál a szívemmel,
El se tudtál menni.
Csúnya fiú haragszom,
Nincsen ez így rendben.
Én egy kicsit gyanakszom,
Te nem szerettél engem.
Sajnos én még most is várlak,
Hátha visszajössz, 
Hátha minden jó lesz még.
Szeretlek, szeretlek,
Szívem érted most is ugyanúgy ég.
Csúnya fiú... (ismétlés)
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ(jó hosszan)


Tartalom, szereplők:

http://www.port.hu/tokeletes_ferfi/pls/w/films.film_page?i_film_id=18142




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése