2016. április 28., csütörtök

BEHAJTANI TILOS!

Kb. 25. Perc: rádió:

Egyetlen egy csók, de százzal felér, 
Minennél kedvesebb és hófehér.
Egyetlen egy szó, de nincs szebb már.
Ez a szó szeretem, szeretem igazán.
Egyetlen egy szó, de mindent ígér.
Ettől lesz tüzesebb, forróbb a vér.
Egyetlen kicsi szó, mely a legszebb szó:
Szeretem.

Kb. 36. perc:Bilicsi Tivadar-Gilicze Antal-:

Aki kormányrúdnál ülhet, 
Aki autóján repülhet,
Ő a sofőr úr, a sofőr úr,
Ő ma igen nagy úr.
Noha tiltja a szabályzat,
De ő nyolcvanassal vágtat,
Ő a sofőr úr, a sofőr úr,
Ő ma nagyon nagy úr.
Ha kimenős vasárnap délután,
Szívrepesve vár rá egy szép leány.
Aki kormányrúdnál ülhet,
Aki autján repülhet,
Ő a sofőr úr, a sofőr úr,
Ő ma nagyon nagy úr.

Az a sors vár reám, 
Hogy egy álmatlan bús éjszakán,
Ha  a könny kiapad és nincs hátra más,
Én meg tudnék halni talán.
De, ha van még remény,
Ha jönnél még csókkal felém,
A szívem ez a bús szív,
Új lángra gyúl,
És e mámorban égnénk én el.

Kiss Manyi-Boris-:

Az a sors vár reám, 
Hogy egy álmatlan bús éjszakán,
Ha  a könny kiapad és nincs hátra más,
Én meg tudnék halni talán.

folytatja Juliska 2. számú udvarlója: Juhász József-sofőr-:

De, ha van még remény,
Ha jönnél még csókkal felém,
A szívem ez a bús szív,
Új lángra gyúl,
És e mámorban égnénk én el.

Majd Bilicsi Tivadar-Gilicze-:

Aki kormány mellett ülhet... 



A film tartalma, szereplői:

http://www.port.hu/behajtani_tilos!/pls/w/films.film_page?i_film_id=6431 

A teljes film megtekinthető itt:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése