2019. július 3., szerda

PIRI MINDENT TUD (1932)

Kb.  39. percnél:

Tempó, tempó, indulunk a küzdelembe!
Tempó, tempó, start!
Tempó, tempó, szép kalitka, jaj, de ritka!
Tempó, tempó, zeng a nótaszó.
Mert az aki, a madarat szereti,
Rossz ember nem lehet.
Gyerünk, tehát, és mutassa a madarát!
....

------------
kb. 47. percnél: Dayka Margit - szerep szerint Piri:

Csillag az égen, 
Suhan a réten a tavasz álma.
A szívem árva,
A számra, senki se vár ma.
Vágy fut a dalba,
Valami baj van itt a szívemben.
Valaki kéne, aki becézne,
Szeretne engem, engem.
Megpróbálom egyszer a szerelmet én is.
Kit egyszer, tizedszer megutál.
Lehet hogy baj lesz,
De jó volna mégis.
A szívem azt súgja, hogy ne várj!
Egy férfi szemébe nézni tüzesen.
Nékem még senki sem volt a kedvesem.
Megpróbálom egyszer a szeremet én is.
Tizedszer, tizedszer, megutál...


Páger Antal, szerep szerint: Fodor L. Árpád:

Szeressen engem!
Próbálja meg hát a szerelmet mégis!
Hisz egyszer már muszáj.
Az lehet, hogy baj lesz,
De jó lenne mégis.
A szívem azt súgja, hogy ne várj!
Nézzen a szembe, bátran, tüzesen!

Dayka Margit:

Nékem még senki sem mondta, kedvesem. 

Együtt:

Megpróbálom egyszer a szerelmet én is.
Hisz egyszer, hisz egyszer már muszáj.

 
----------------

A film megtekinthető itt:

https://ok.ru/video/1159290882755

https://www.youtube.com/watch?v=FlHiZQWOFyQ


Az állástalan színész felesége, Piri elindul, hogy női varázsát latba vetve kérjen fizetési haladékot a háziúrtól. A háziúr anyósa összetéveszti a lakbérfizetési halasztásért folyamodó Pirit a férj megfigyelésével megbízott detektívnővel. Piri meg akarja szolgálni az anyóstól előlegként felvett pénzösszeget és a férj nyomába szegődik. A férj egyelőre ártatlan, de ha Piri nagyon akarja...


Szereplők

Piri, Bognár felesége
Bognár Béla
Fodor L. Árpád
Szépvölgyi

Alkotók

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése