2019. július 3., szerda

KÖSZÖNÖM, HOGY ELGÁZOLT (1935)

FŐCÍDAL:

Két ember néha egymásra néz,
Szebb ez minden szónál.
Láálááláálááááá
Csak titkon ér, a kézhez a kéz,
Mégis mindent tud már.
Nem hangzik frázis,
És nincs esküszó.
Csak egy kézszorítás,
De sírig való.
mmmmmm
Két ember néha, egymásra néz,
Szebb ez minden szónál. 

---------------

 Kb. 9 perc 40-nél: Páger Antal, szerep szerint Asztalos Péter:

Máma gyönyörű nap ragyok,
Máma derűs az ég.
Trallallala, Trallalallala
Én meg egyedül ballagok,
Így is gyönyörűség!
Trallalallala,Trallalalalla
Senki sincs aki vasal,
És mos rám.
Senki sincs, aki egy szót szól hozzám.
Akivel összenézve, kéz a kézbe mehetek én.
Aki egy jó ebédre megterítve szalad elém. 
Senki sincs, aki egy csókkal vár rám.
Senki sincs, akinek sorsom fáj.
Nekem ez meg se kottyan,
Bánja kánya, nevetek én!
S vígan élek, mint egy kis király!

------------
kb. 20 perc 30-nál: Páger Antal és Turay Ida (szerep szerint: Galambos Panni):

Páger Antal:

Nyár muzsikálgat ott, ahol csak jár.
A virágok ráhajolnak, bárhova lép,
Vidáman mosolyog az ég.
 Csend suhan át a néma tájon, 
S bent a szívem zokogja fájón,
Nem bírom el, nekem a csókja kell!


 Turay Ida:

Úgy kívánom én magát,
Mint a Hold az éjszakát.
Mint galamb a párját,
Úgy kívánom én.
Úgy lesem a két szemét,
Mint nyáresőt a rét.
És, ha egyszer rám néz,
Boldog vagyok én!

Páger Antal:

De, hogyha maga megtagad,
És nem marad remény.
A szívem akkor megszakad,
Ezt túl nem élem én.

 
Turay Ida:

Úgy kívánom én magát,
Mint a Hold az éjszakát.
Mint galamb a párját,
Úgy kívánom én.


---------------------------------

kb. 27. percnél gramofonból:


Úgy kívánom én magát,
Mint a Hold az éjszakát.
Mint galamb a párját,
Úgy kívánom én.
Úgy lesem a két szemét,
Mint nyáresőt a rét.
És, ha egyszer rám néz,
Boldog vagyok én!

De, hogyha maga megtagad,
És nem marad remény.
A szívem akkor megszakad,
Ezt túl nem élem én.


Úgy kívánom én magát,
Mint a Hold az éjszakát.
Mint galamb a párját,
Úgy kívánom én.

pámpámpámmmmmmm

----------------------

 31. percnél a Ritzben: Páger Antal:

Tejben, vajban fürösztlek.
Egy percig el nem eresztlek,
Csak egy indurkát, csak egy pindurkát,
Szeress engem Szívecském!

Nálam tízig aludhatsz.
Nékem mindig hazudhatsz.
Csak egy indurkát, csak egy pindurkát,
Szeress engem Szívecském!

egyik asztalnál ülő férfi:

Bánom is én azt, ha te bridzsre jársz, zsúrra jársz, strandra jársz!
És ha a fejed tetejére állsz, fő, hogy csókkal vársz!

 egy másik asztalnál ülő férfi:

Tejben, vajban fürösztlek.
Többé el nem eresztlek,
Csak egy indurkát, csak egy pindurkát,
Szeress engem Szívecském!

Páger Antal:

Bánom is én azt, ha te bridzsre jársz, zsúrra jársz, strandra jársz!
És ha a fejed tetejére állsz, fő, hogy csókkal vársz rám!

Tejben, vajban fürösztlek.
Többé el nem eresztlek,
Csak egy indurkát, csak egy pindurkát,
Szeress engem Szívecském!

 ----------------
kb. 42. percnél: Turay Ida:

Nincsen könnyű dolga egy vidéki lánynak.
Mit csináljak, mit csináljak?
Mindig otthon ülni, ülni, sőt csücsülni,
S este nyolckor már aludni kell.
Persze könnyű dolga van egy pesti lánynak,
Pesti lánynak, a bestiának!
Mert ő minden este bárba járhat züllni,
És a vekker délbe kelti fel!
Rúzzsal festi cakkosra a száját,
És extra pillát ragaszt fel.
Billegeti minden porcikáját.
A férfi vak, hogy neki pont ez kell!
Nincsen könnyű dolga egy vidéki lánynak.
Mit csináljak, mit csináljak?
Holnap elmegyek majd egy körúti boltba,
S két pengőért szexepilt veszek.
-----------------
kb. 1 óra 2 percnél: Jávor Pál és Turay Ida duettje:

Jávor Pál:

Két ember néha egymásra néz,
Szebb ez minden szónál.

 Turay Ida:

Csak titkon ér, a kézhez a kéz,

Jávor Pál: 

Mégis mindent tud már.
Nem hangzik frázis,
És nincs esküszó.Csak egy kézszorítás,
De sírig való.

Turay Ida:

Két ember néha egymásra néz

Jávor Pál:

Szebb ez minden szónál.


 ----------------
Kb. 1 óra 6 percnél: a Ritzben

Lábad elé rakom azt, ami szép:
Gyöngyöt és aranyat és pénz tömegét.
Pompát, pincsi kutyát, bundát.
Kell neked autó vagy kell neked sí?
Mindened meglesz, ami után szíved rí!
Meglásd, mi megértjük egymást!

Tejben, vajban fürösztlek,
Többé el nem eresztlek!
Csak egy indurkát, csak egy pindurkát,
Szeress engem Szívecském!

Nálam tízig aludhatsz.
Nékem mindig hazudhatsz.
Csak egy indurkát, csak egy pindurkát,
Szeress engem Szívecském!

Bánom is én azt, ha te bridzsre jársz, zsúrra jársz, strandra jársz!
És ha a fejed tetejére állsz, fő, hogy csókkal vársz,rám!

Tejben, vajban fürösztlek,
Többé el nem eresztlek!
Csak egy indurkát, csak egy pindurkát,
Szeress engem Szívecském!

Bánom is én azt, ha te bridzsre jársz, zsúrra jársz, strandra jársz!
És ha a fejed tetejére állsz, fő, hogy csókkal vársz, rám!

Tejben, vajban fürösztlek,
Többé el nem eresztlek!
Csak egy indurkát, csak egy pindurkát,
Szeress engem Szívecském!

 ----------------
1 óra 11 percnél: Páger Antal:


Nyár muzsikálgat ott, ahol csak jár.
A virágok ráhajolnak, bárhova lép,
Vidáman mosolyog az ég.
 Csend suhan át a néma tájon, 
S bent a szívem zokogja fájón,
Nem bírom el, nekem a csókja kell!

Úgy kívánom én magát,
Mint a Hold az éjszakát.
Mint galamb a párját,
Úgy kívánom én.

De, hogyha maga megtagad,
És nem marad remény.
A szívem akkor megszakad,
Ezt túl nem élem én.

Úgy kívánom én magát,
Mint a Hold az éjszakát.
Mint galamb a párját,
Úgy kívánom én.

 ------------------------

A film megtekinthető két részletben itt:

https://www.youtube.com/watch?v=mx1JoegyWI8

2. rész:

https://www.youtube.com/watch?v=Q7VWs_hVCxQ



Balázs Sándor (Jávor Pál) beül a kocsijába, és vidékre indul. A folyó mellett haladva megkívánja a vizet, és megmártózik a hűvös habokban, miközben egy állásnélküli bárénekes (Páger Antal) "kölcsönveszi" a kocsiját. A kocsitolvaj tévedésből elgázolja Galambos Pannit (Turay Ida), az elvágyódó földbirtokoslányt, akinek szerencsére más baja nem lesz, mint beleszeret az idegenbe, akiről azt hiszi, hogy ő az a bizonyos Balázs Sándor, akinek az iratai Asztalos Péternél, a bárénekesnél voltak. A bonyodalmak akkor kezdődnek, amikor a szerelmes lány betoppan "vőlegényéhez", az igazi Balázshoz.


Szereplők

Galambos Panni
Dr. Balázs Sándor
Panni apja
Asztalos Péter
Terka lovagja
Detektív

Alkotók



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése