2020. június 20., szombat

A VERÉB IS MADÁR (1968)

Főcímzene:

Baby, oh, Baby, oh Baby.
Baby, oh, Baby, oh Baby.
Baby, oh, Baby, oh Baby.
Baby, oh, Baby, oh Baby.

Csak annyit mondok én,
Csak annyit mondok én,
Csak annyit mondok én:
Wooooooow!

Baby, oh, Baby, oh Baby.
Baby, oh, Baby, oh Baby.
Baby, oh, Baby, oh Baby.
Baby, oh, Baby, oh Baby.

Csak annyit mondok én,
Csak annyit mondok én,
Csak annyit mondok én:
Wooooooow!

...
Dobos Attila:

Megjött a Mr. Helló.
Fogadjuk szívesen, hozza a valutát.
Jöjjön csak Mr. Helló,
Gyönyörű kislányok oldják meg saruját.

 Mari Zsuzsi:

Senkit sem zavar rég, hogyan hívták,
Az, hogy a Hellót Hollónak hívták.
Dáriusz lehet pár ezer dollárért.
Juhéjjj!

Dobos Attila:

Megjött a Mr. Helló,
Paprikás csirkével tömjük meg a hasát.
Jöjjön csak Mr. Helló,
Szélesre tárjuk a lokálok kapuját.

Mari Zsuzsi:

Óhaja parancs, Ön itt a császár.
Eladó minden, folyik a vásár.
Dáriusz lehet pár ezer dollárért.
 Juhéjjj!

Dobos Attila:

Megjött a Mr. Helló,
Reméljük, elveri nálunk a vagyonát.
Jöjjön Mr. Helló,
Tokaji aszúval töltjük meg a Dunát.

Együtt:

Húzza a cigány nappal és éjjel,
Elkövet mindent, ha bírja pénzzel.
Dáriusz lehet pár ezer dollárért.
Hallóóóóóóó,Hellóóóóóóó!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése