2019. július 16., kedd

NINCSENEK VÉLETLENEK (1938)

FŐCÍMZENE

Nincsenek véletlenek. 
Én megsúgom m(i)ért nincsenek,
Mert benne van minden a Sors könyvében,
Odabenn.
Nincsenek véletlenek.
Én jól tudom, engem szeret,
És én pedig sose szeretnék senkit,
Csakis önt.

--------------------
30. percnél:

Szebb tánc talán egy se vo(l)t,
Mint most az új lembertvogue(???)
Mindig fenyegetőzni kell,
És így kiált fel: Hej!
Van pár bolond tánctanár,
Attól talán látta már.
.......................
Hej!
Csak erre vár az idei szezonban Párizs.
Dalolni kell ezt, ha óvodába jár is.Máris.
--------------------------
56. percnél megismétlik a főcímdalt.

Nincsenek véletlenek. 
Én megsúgom m(i)ért nincsenek,
Mert benne van minden a Sors könyvében,
Odabenn.
Nincsenek véletlenek.
Én jól tudom, engem szeret,
És én pedig sose szeretnék senkit,
Csakis önt.

 A film megnézhető itt:

https://ok.ru/video/213856356993


Alkotók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése